سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری

مراسم افتتاح دانشکده برق دانشگاه آزاد شهرری و مراسم کلنگ زنی ساختمان بسیج اساتید استان تهران

در روز دوشنبه 15/8/91 طی مراسمی با حضور امام جمعه موقت تهران حضرت آیت الله صدیقی و جانشین بسیج اساتید استان تهران جناب آقای مهندس افشار و برخی از رئیسان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین برخی از معاونین دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشکده برق دانشگاه آزاد اسلامی شهرری با نام ساختمان شهدای هسته ای افتتاح گردید .

همچنین در پایان این مراسم کلنگ ساختمان جدید بسیج اساتید استان تهران در این واحد به زمین زده شد .   

            

            

            

            

             

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

 

 


ارسال شده در توسط شهرری

 

             

 اولین جلسه اتاق فکر اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری با حضور ریاست واحد برگزار گردید

اولین جلسه اتاق فکر اساتید دانشگاه روز پنج شنبه مورخه 20/07/91 راس ساعت 30/08 در محل سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر فتحی ریاست محترم دانشگاه در خصوص اهمیت بهره گیری از نظرات کلیه همکاران به ویژه اعضای هیات علمی واحد در قالب اتاق فکر اساتید و ضرورت تصمیم گیری بر اساس خرد جمعی تاکید نمودند و با بیان این مطلب که ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر دانشجو تاکید فراوان بر راه اندازی اتاق های فکر در واحد های دانشگاهی دارند، به حاضرین توصیه نمودند با حضور در جلسات اتاق فکر، موضوعات مختلف و چالش های موجود در حوزه های گوناگون را بررسی و اقدام به ارائه راهکار های عملی جهت رفع نقایص و موانع پیش رو بنمایند. ایشان با تاکید بر اینکه اتاق فکر اساتید، بازوی مشورتی بسیار مناسبی جهت پیشبرد اهداف دانشگاه خواهد بود، برای دست اندرکاران و فعالان این عرصه آرزوی موفقیت نمودند.

 در ادامه، آقای مجید قربانی دبیر اتاق فکر، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده جهت راه اندازی و فعالسازی اتاق فکر اساتید دانشگاه به بیان ویژگی ها و اهم فعالیت های قابل انجام در کارگروه های تشکیل شده پرداختند و از حاضرین جهت شرکت فعال در جلسات آتی تخصصی در کارگروه های مربوطه دعوت بعمل آوردند.

در پایان، هریک از حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات در خصوص محور های قابل گفتمان در اتاق فکر پرداختند.

 


ارسال شده در توسط شهرری

در روز چهارم مهر ماه سال جاری و همزمان با هفته ذفاع مقدس جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی شهرری به همراه سایر اساتید دانشگاههای شهر تهران با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های حضرت امام (ره) تجدید میثاق نمودند .  

         

         

         

         

         

          

          

         

         

         


ارسال شده در توسط شهرری

          


ارسال شده در توسط شهرری