سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری

         

انتصاب معاونین و مدیر روابط عمومی بسیج اساتید استان تهران

طی احکامی از سوی دکتر کیانوش فتحی واجارگاه رئیس بسیج اساتید استان تهران، معاونین و مدیر روابط عمومی بسیج اساتید استان تهران منصوب شدند.

در جلسه ای که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری برگزار گردید، دکتر کیانوش فتحی واجارگاه، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدا... ، محرم را ماه خود سازی و خود باوری و شور حسینی را شور نزدیکی به خدا خواند و خاطر نشان کرد: با تاسی از مولایمان امام حسین (ع) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدد ظله العالی، در راستای اعتلای میهن اسلامی و تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی پرشور تر و حماسی تر و جهادی تر از گذشته، قدم بر می داریم و در این راه از همه اساتید بسیجی و ولایت مدار مدد می جوییم.

رئیس بسیج اساتید استان تهران گفت: امیدوارم بسیج اساتید در راه افزایش زمینه های دانش و بینش و بصیرت اقدامات اساسی صورت دهد و در جهت منویات و دغدغه های والای مقام عظمای ولایت بیش از گذشته نقش آفرین باشد.

دکتر فتحی واجارگاه در پایان به معاونین و مدیر روابط عمومی بسیج اساتید استان، تلاش و همت دلسوزانه و صادقانه را توصیه نمود و بر ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور سردار افشار جانشین بسیج اساتید استان تهران برگزار گردید، معاونین و مدیر روابط عمومی به شرح ذیل منصوب شدند.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید موسی هاشمی تنکابنی به عنوان معاون فرهنگی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی احمدی کشتلی به عنوان معاون آموزشی

دکتر قاسم فرج پور خاناپشتانی به عنوان معاون پژوهشی

دکتر عباس ارجمندفر به عنوان معاون منابع انسانی

دکتر فریبا پهلوانی به عنوان معاون تحلیل و بررسی

دکتر مجید قربانی به عنوان مدیر روابط عمومی


ارسال شده در توسط شهرری