سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری

          

          

          

همزمان با خروش عظیم مردمی در سراسر کشور، دانشگاهیان واحد شهر ری با حضور گسترده در راهپیمایی و سردادن شعارهای « مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و الله اکبر» با آرمانهای نظام تجدید بیعت کردند.

در این مراسم مدیران، استادان، کارکنان ودانشجویان به همراه اعضای خانواده خود، پس از حضور در مقابل ساختمان علوم انسانی به جمع راهپیمایان در میدان انقلاب ملحق شدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات عظیم مردمی که پرچم مقدس ایران اسلامی و دست نوشته هایی با مضامین دفاع از نظام وانقلاب و اصل ولایت فقیه ونیز برائت از مستکبران جهانی در دست داشتند، برایستادگی هرچه بیشتر بر اهداف وآرمان‌های نظام شکوهمند جمهوری اسلامی وحفظ وحراست از دستاوردهای نظام تأکید کردند.

همچنین جمع پرشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری، ضمن تجدید بیعت با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، آمادگی خود را در دفاع از انقلاب امام، شهدا و رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی را اعلام نمودند.

 


ارسال شده در توسط شهرری

به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در محوطه دانشگاه نمود .

           

           

           

           


ارسال شده در توسط شهرری

مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در واحدشهرری    

           

           


مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همت معاونت فرهنگی و همکاری روابط عمومی با حضور گسترده معاونین،اساتید،کارکنان و دانشجویان واحد در سالن آمفی تئاتر خوارزمی برگزار شد.

در این مراسم دکتر هاشمی تنکابنی معاون فرهنگی واحد شهرری با بیان تبریک به مناسبت این ایام گفت: بنا به فرمایش امام، انقلاب ما انفجار نور بود و می دانیم خاصیت نور اینگونه است کهخود نورانی است و پرتو‌افشانی آن دیگران را نیز نورانی می‌نماید. انقلاب اسلامی به مملکت ما نورانیت بخشید و همچنین روز به روز از این عمر با برکت انقلاب اسلامی که می گذرد درمی یابیم که جهان را نیز نورانیت می‌بخشد و این بیداری اسلامی که در جهان است ادامه انقلاب بزرگ اسلامی است و امیدواریم خداوند این انقلاب را با انقلاب مهدوی مستدام بدارد.

هم چنین در این جشن دکتر قدیری ابیانه دکترای علوم استراتژیک و از مبارزان دوران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری را پیش روی ما گذاشته است و افق‌های روشنی را ایجاد کرده است. باید از تهدید به دست آمده در خصوص تحریم‌ها استفاده کنیم و آن را به فرصت تبدیل نماییم.

وی در ادامه افزود: زمان پهلوی ما در شهر های بزرگ هم دانشگاه نداشتیم اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی و با تلاش مسئولین در شهرهای کوچک نیز آموزش عالی با کیفیت قابل قبول وجود دارد و این نشان از سر زندگی و رو به پیشرفت بودن انقلابمان است.

قدیری ابیانه با ذکر خاطره ای از زمان اقامتش در ایتالیا در ایام انقلاب اسلامی گفت: در روز 16 بهمن 1357 در رم وقتی شنیدم که حضرت امام (ره) مهندس بازرگان را به عنوان نخست‌وزیر موقت تعیین فرمودند، بلافاصله به این اندیشه فرو رفتم که در این لحظه تاریخی تکالیف من چیست؟

و چه باید بکنم؟ بلافاصله همه دانشجویان مسلمان را به سفارت فرا بخوانم؟! یا راه دیگری باید رفت!؟ تصمیم گرفتم از هر انجمنی بخواهم سریعا یک نفر را به عنوان رابط و هماهنگ کنده به رم بفرستد و خودم نیز بلافاصله به سفارت شاهنشاهی مراجعه کرده و خود را نماینده دولت موقت معرفی کنم و بخواهم که سفارت را تحویل من دهند، به عنوان پیرو حضرت امام (ره) خود و سایر اعضای انجمن اسلامی را نماینده طبیعی و واقعی انقلاب اسلامی می‏دانستیم و واقعا هم چنین بودیم.

درپایان این مراسم از کارکنان جانباز واحد نیز تجلیل گردید.


ارسال شده در توسط شهرری

تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری با آرمان های امام و شهدا

         

            

همزمان با دانشگاه های سراسر کشور، دکتر کیانوش فتحی واجارگاه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری به همراه جمع کثیری از کارکنان، اساتید بسیجی و دانشجویان ولایت مدار به منظور تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی با حضور پر شور و انقلابی خود در حرم مطهر، ضمن گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و  مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) تجدید بیعت نمودند. 


ارسال شده در توسط شهرری

 

           

          

باحضور دکتر فتحی رییس واحد و معاونین واحد شهرری نمایشگاه کتاب های لاتین و عربی افتتاح شد .

دکتر فتحی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این گونه نمایشگاهها برارائه تسهیلات و خوراک فکری مناسب برای دانشجویان و محققان واحد شهرری تاکید کرد.

حوزه معاونت پژوهش و کتابخانه مرکزی واحد با همکاری شرکت کتاب آوند دانش( نماینده انتشارات جان وایلی و بلک ول) اقدام به برپایی نمایشگاه کتب لاتین کرد.

در این نمایشگاه حدود 5000 عنوان کتاب مربوط به  سالهای     2012 - 2010 در موضوعات مختلف (فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و...) عرضه شد که مورد استقبال بازدید کنندگان از جمله اساتید دانشگاه قرار گرفت.

لازم به ذکر است استادان واحد ضمن بازدید از این نمایشگاه، کتابهای مورد نیاز گروههای آموزشی خود را انتخاب کردند تا معاونت پژوهشی جهت غنی سازی کتابخانه واحد، نسبت به خرید آن کتاب ها اقدام نماید.

 


ارسال شده در توسط شهرری

برگزاری دومین کارگاه ائمه  جماعات دانشگاه‌های آزاد استان تهران به میزبانی واحد شهرری  

           

دومین کارگاه ارتقای ائمه جماعات دانشگاه‌های آزاد استان تهران با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دادگر رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران، دکتر ارجمند‌فر معاون دانشجویی و ائمه جماعات دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه واحد شهرری برگزار گردید.

در این جلسه دکتر ارجمند‌فر ضمن ابلاغ عذرخواهی دکتر فتحی ریاست واحد شهرری به دلیل عدم حضور در این مراسم به سبب جلسه ای که در سازمان داشتند، گفت: امیدواریم که میزبانی واحد شهرری بتواند در جهت ارتقاء ائمه جماعات قدم‌های موثری بردارد. بنده به فرمایشی از امام اکتفا می‌نمایم که می‌فرمایند: "وظیفه ائمه جماعات ایجاد امید در بین مردم است"، ما نیز به نوبه‌ی خود از آنجایی که با جوانان همدم هستیم انشاا.. بتوانیم این امید را در بین جوانان ترویج دهیم.

رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران هم بر مسئولیت سنگین دفاتر نهاد در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: اجرای این مسئولیت‌ها و انجام وظایف، بی اجر نمی‌ماند و خداوند متعال هم وعده فرموده است، هر کس دینش را یاری کند، خدای متعال هم او را یاری و نصرت می‌دهد و وعده الهی از آنِ کسانی است که همه چیز خود را در طَبَق اخلاص قرار می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین دادگر با اشاره بر وظیفه جدی نهادها در اجرای ابعاد اعتقادی، اخلاقی و ابعاد عملی در دانشگاه ها اظهار داشت: چهار محیط کلی همچون محیط خانواده، محیط تحصیلی، محیط شغلی و محیط رفاقتی می باشد که یک جوان با آن مواجه است و از آنجایی که محیط رفاقتی تنها محیطی است که بسیار تاثیرگذار است باید سرمایه‌گذاری ویژه‌ای داشته باشیم تا با اجرای مباحث اعتقادی و سلوک روحانیتی و طبیبانه بتوانیم در این زمینه قدم‌های موثری برداریم. نهادهای نمایندگی و دفاتر فرهنگ اسلامی و کارشناسان، هم‌سو با یکدیگر می‌توانند کمک بسیاری در این زمینه کنند زیرا روح جوانان یک روح صاف، بی‌آلایش و بسیار تاثیرپذیر است و با کمترین کمک‌ فکری و معرفتی که به طور درست ارائه شود، در راه صحیح قرار می‌گیرد.

در ادامه در این کارگاه دکتر صفاتاج به ارائه مباحث انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه پرداخت.


ارسال شده در توسط شهرری

         نشست شورای هم‌اندیشی استادان و  نخبگان واحد شهر ری  

            

 

نشست شورای هم‌اندیشی استادان با حضور دکتر کیانوش فتحی رئیس واحد شهر ری و حجت ‌الاسلام ‌و المسلمین دادگر و استادان عضو این شورا در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه برگزار گردید.

رییس واحد شهر ری ضمن عرض خیر مقدم به استادان و نخبگان شورای هم اندیشی واحد گفت: امیدواریم بستری ایجاد شود که از پتانسیل و توانایی‌های استادان عزیز استفاده گردد و تعامل بین اعضای هیات علمی قوی‌تر شود. باید با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و در راستای اهداف تعریف شده مطابق با قوانین و مقررات قدم‌های محکم‌تری در این شورا به جهت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی برداریم.

دکتر فتحی در ادامه اظهار داشت: بر ما واجب است از زحمات اساتید فرهیخته که  سرمایه های علمی و معنوی و پیشکسوتان فتح قله های رفیع علم و معرفتند به نحوی شایسته، تقدیر و تشکر نماییم.

در ادامه دکتر جعفری هرندی دبیر مرکز هم اندیشی اساتید واحد شهرری ضمن تشکر از همکاری های دکتر فتحی به جهت اهتمام در امر برگزاری کرسیهای آزاد اندیشی در این واحد به ارائه گزارشی از برنامه های این مرکز از بدو تاسیس تا کنون و تشریح برنامه های آتی پرداخت.

 همچنین  در این جلسه مسئول نهاد نمایندگی رهبری نیز با اشاره به اینکه در این شورا دو معاونت تعریف شده است. گفت: یکی از معاونت‌ها به نام معاونت هم‌اندیشی است که در واقع امور مربوط به هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی را برعهده دارد، دیگری معاونت راهبردی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین دادگر، با تاکید بر اینکه  بازنشستگی برای اصحاب اندیشه وجود ندارد گفت: باید همواره ارتباط علمی این اساتید فرهیخته و شاخص با واحد برقرار باشد، شایسته است  از این عزیزان  که سرمایه های ارزشمند این واحد دانشگاهی می باشند تجلیل به عمل آید

در پایان این نشست از استادان برگزیده و نخبگان این شورا تقدیر و قدر دانی به عمل آمد.  

هم چنین، با حضور دکتر فتحی، حجت الاسلام و المسلمین حاج‌آقا طالبی از بنیانگذاران واحد شهرری و حجت الاسلام والمسلمین دادگر، دفتر شورای هم اندیشی اساتید واحد شهرری رسما افتتاح گردید.


ارسال شده در توسط شهرری