سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری

         

         

در آستانه هفته دفاع مقدس جلسه شورای کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهر ری با حضور دکتر فتحی ریاست محترم دانشگاه و افشار مسئول سازمان بسیج اساتید استان تهران و خانم دکتر پهلوانی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه و بیست نفر از اعضای شورای کانون و مسئولین حلقه های طرح صالحین و حلقه های علمی برگزار گردید  . 

رئیس واحد شهر ری با تاکید بر لزوم طرح شجره طیبه صالحین به عنوان یک طرح کاملا اسلامی در راستای سازماندهی رفتارها، مبتنی بر تفکر دینی و انقلابی در عرصه های مختلف است که باید با یک تدبیر هوشمندانه بر اجرای آن اهتمام نمود. دکتر فتحی گفت: اهمیت برگزاری این جلسات در  این است که باید خروجی های بسیار خوب فرهنگی و علمی برای استفاده دانشجویان داشته باشد. 

در این جلسه به موضوعاتی همچون، بحث و بررسی در رابطه با تشکیل حلقه های صالحین و حلقه های علمی، پیگیری موضوعات بررسی شده در این حلقه ها، انتخاب اعضاء حلقه صالحین، برگزاری منظم این جلسات در ماه های آتی و تعیین اعضاء شورای بسیج اساتید اشاره شد. 

همچنین در این جلسه اساتید محترم پیرامون برنامه های بسیج اساتید تبادل نظر نموده و برنامه های شش ماهه دوم سال تدوین گردید  .

 

 محور جلسه :

حلفه های طرح صالحین

حلقه های علمی

معرفی شورای بسیج اساتید دانشگاه

برنامه ریزی برای هفته دفاع مقدس


ارسال شده در توسط شهرری

              یا ایُّهَاالمُسلِمون اِتَّحَدوا

                  

                  

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری اهانت به حضرت محمد (ص) در فیلم صهیونیستی موهون را محکوم می نماید و این کار را عاملی برای تحریک خشم مسلمانان بر علیه صهیونیست می داند. مسلمانان باید در ضمن ابراز خشم علیه صهیونیست، توجه به بردباری همراه با کیاست و درایت و هوشیاری لازم را داشته باشند و دسیسه های بعدی را پیش بینی نمایند و نباید ظلم اهانت را پذیرفت و نباید بستر را برای حمله های دشمن فراهم نمود و باید ضمن محکوم نمودن اهانت به ساحت لایزال دین مبین اسلام بخصوص پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) با هوشیاری از بهانه دادن برای تصرف ممالک اسلامی بخصوص کشورهای تازه استقلال یافته و تازه انقلاب نموده پیشگیری نمود .

 


ارسال شده در توسط شهرری

      نشست مشترک بسیج اساتید استان تهران و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرری

         

         

         

          

         

در نشست مشترک مسئول بسیج اساتید استان تهران و ریاست واحد شهرری مقرر شد ساختمان مرکزی بسیج اساتید استان تهران در واحد شهرری احداث گردد  .

رییس واحد شهرری در این جلسه گفت: روحیه بسیجی باید در کالبد دانشگاه آزاد  اسلامی جان بیشتری بگیرد و در این خصوص استادان بسیجی پیشگام توسعه فرهنگ بسیج در دانشگاه هستند. 

دکتر فتحی واجارگاه ادامه داد: هم جواری این دانشگاه با مرقد مطهر  امام راحل (ره) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی  وبرخورداری از انوار ملکوتی این دو حرم  مقدس ، ما را بر آن می دارد تا بیش از پیش در راستای پیشبرد اهداف بسیج کوشا باشیم .

مسئول بسیج اساتید استان تهران نیز در این جلسه گفت: واحد شهرری قابلیت زیادی برای استقرار دفتر مرکزی اساتید استان تهران داراست و با توجه به بازدیدهایی که انجام شد محل هایی برای ساخت ساختمان بسیج اساتید در کنار پردیس شهدای گمنام واحد شهرری در نظر گرفته شده است که در صورت تائید نهائی و انجام مراحل فنی، ساخت آن شروع خواهد شد.

افشار اظهار داشت: تا قبل از احداث ساختمان، ضمن استقرار در واحد شهرری، نشست های ماهانه بسیج اساتید استان تهران در واحد شهرری برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج اساتید واحد شهرری نیز در این نشست از تشکیل کلاس های جنگ نرم برای اساتید واحد شهرری و واحد های دیگر خبر داد و گفت: کلاس های جنگ نرم  در هشت دوره از طرف سازمان بسیج اساتید با حضور دکتر صلاحی و با هدف آشنایی با تهاجم فرهنگی شناسایی عرفان های نو ظهور و شیطان پرستی برگزار گردیده است.

دکتر پهلوانی گفت: با توجه به استقرار دفتر بسیج اساتید استان تهران در واحد شهرری، نشست های ماهانه اساتید بسیجی استان تهران، اردوی راهیان نور، حلقه های علمی و برگزاری جشنواره علمی بسیج اساتید از برنامه های این دفتر در آینده خواهد بود. 


ارسال شده در توسط شهرری