سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری

برگزاری نشست چیستی و چگونگی برپایی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره

اداره ارتباط با صنعت و جامعه واحد در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری به منظور توسعه فضای آزاد اندیشی، تولید علم و نیز استفاده از دیدگاه­های تخصصی و علمی صاحبان خرد و اندیشه و ایجاد زمینه مساعد برای مشارکت جدی استادان، پژوهشگران و دانش پژوهان در پاسخ گویی به نیازهای ضروری کشور، اقدام به برگزاری نشستی در ارتباط با چیستی و چگونگی برگزاری کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره نمود.

در این نشست که با حضور استادان و پژوهشگران علوم اسلامی و انسانی از دانشگاه شهرری و دیگر دانشگاه ها برگزار گردید، کیارشی رییس اداره ارتباط با صنعت و جامعه این واحد دانشگاهی پس از اعلام برنامه سخنرانی، توضیحاتی در ارتباط با موضوع سخنرای ارایه داد.

در ادامه دکتر مشایخی معاون پژوهش و فناوری واحد در ارتباط با تاریخچه کرسی های نقد،  مناظره و نظریه پردازی و ،همچنین به  قوانین مرتبط و امتیازات برگزاری کرسی ها اشاره کرد.

همچنین دکتر محمد جعفری هرندی سخنران برنامه در ارتباط با تاریخچه آزاد اندیشی در اسلام و چگونگی شکل گیری و برگزاری کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره به  مطالبی را بیان نمود.

 


ارسال شده در توسط شهرری

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان طرح ضیافت اندیشه در سالن آمفی تئاتر خوارزمی دانشگاه، با حضور رییس واحد، نماینده نهاد مقام معظم رهبری، معاونین و روسای دانشکده ها برگزار گردید.

        

         

        

        


ارسال شده در توسط شهرری

          

                                            

                                     

 

            

 

           


ارسال شده در توسط شهرری

           

           

              سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری (فرد سمت راست عکس بالا)

معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری با حضور رئیس و دبیر منطقه 8 در تاریخ یکشنبه 91/4/18 برگزار شد  .

طی حکمی از سوی دکتر فرهاد دانشجو، دکتر کیانوش فتحی به عنوان سرپرست جدید واحد شهر ری معرفی گردید و از زحمات دکتر محمد حسن چراغعلی، قدردانی به عمل آمد.

 این مراسم با حضور صمد مومن بالله رئیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی، بهروز میرزا دبیر منطقه 8 دانشگاه، بنی اسد مدیر کل انتصابات دانشگاه، معاونین و روسای دانشکده های واحد شهر ری برگزار شد.

 


ارسال شده در توسط شهرری

به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری اردوی همدان (غار علیصدر) ویژه اساتید بسیجی و خانواده هایشان در تاریخ سیزدهم تیر ماه برگزار گردید .

             

             

             

             

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

          

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

            

تاریخچه :

غار علیصدر بر اساس نظر کارشناسان مطرح زمین شناسی دنیا یکی از بی نظیرترین و بزرگترین غارهای آبی جهان است که شکل گیری آن به دوره ژوراسیک (دوره دوم زمین شناسی 190-136 میلیون سال پیش) بر می گردد .

این غار در سالهای 42-1341 توسط تعدادی از کوهنوردان و غارنوردان گروه سینای همدان به همراه اهالی روستای علیصدر شناسایی و قایقرانی در این غار شگفت آور با وسائل ابتدایی ، در سال 1346 به همت دست اندر کاران امر و تعریض دهانه غار امکان پذیر شده است .

نام این غار برگرفته از نام روستای علیصدر است که سالیان گذشته علی سد و علی سرد نیز گفته می شده است .

بر اساس تحقیقات و مستندات موجود بخشهای ورودی غار در دوره صفویان مورداستفاده اهالی آن منطقه قرار می گرفته به طوری که از مدخل ورودی به عنوان پناهگاه و از آب آن به صورت آب انبار برای مصارف کشاورزی استفاده می کردند .    

لازم به ذکر است که تاکنون فقط 13 کیلومتر از این غار کشف شده است که از این مقدار 3 کیلومتر در معرض دیده بازدید کنندگان قرار گرفته است و هنوز مبدا و مقصد حرکت آب غار مشخص نیست .


ارسال شده در توسط شهرری