سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری

اولین جلسه تخصصی معاونان اداری و مالی دانشگاه آزاد  اسلامی استان تهران در واحد شهرری

           

           

اولین جلسه معاونان اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور دکتر کیانوش فتحی واجارگاه ریئس واحد شهرری و معاونان اداری و مالی واحدهای استان تهران در سالن جلسات دانشکده علوم پایه واحد شهرری برگزار شد.

دکتر فتحی ضمن عرض خیر مقدم به شرکت‌کنندگان در این نشست گفت: از روزی که دکتر دانشجو سکان هدایت دانشگاه آزاد اسلامی را در دست گرفته است، تاکید بسیار بر مشورت دارند که امیدوارم ما نیز در این زمینه با الگو برداری از ایشان بتوانیم در انجام وظایف و مسولیت ها ضمن برخورداری از روحیه انتقاد پذیری از نظرات اساتید ، کارکنان و دانشجویان در راستای رسیدن به اهداف والای دانشگاه تلاش کنیم.

 رئیس واحد شهرری با ابراز خرسندی از برگزاری اولین جلسه تخصصی معاونان اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: امیدوارم این جلسات به طور مستمر در راستای حل مشکلات مالی واحد ها برگزار و با توجه به اینکه این جلسات توسط افراد متخصص و آگاه به امور مالی انجام می پذیرد انشاالله که  ماحصل  و خروجی خوب و مثبتی را در پی داشته باشد .

 شرکت کنندگان در این جلسه مسایل و مشکلات در خصوص بیمه تامین اجتماعی، بیمه مازاد و مسائل مالیاتی مربوط به واحدهای دانشگاهی منطقه هشت را مطرح کردند و در این خصوص راهکارهایی را ارائه نمودند.

در پایان این جلسه بیانیه‌ای در حمایت از راهبردها، اقدامات و مواضع دکتر فرهاد دانشجو به مناسبت یک سال حضور درخشان و تاثیرگذار ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی قرائت شد که با تکبیر حاضران در جلسه مورد موافقت قرار گرفت.


ارسال شده در توسط شهرری