سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری

برگزاری دومین کارگاه ائمه  جماعات دانشگاه‌های آزاد استان تهران به میزبانی واحد شهرری  

           

دومین کارگاه ارتقای ائمه جماعات دانشگاه‌های آزاد استان تهران با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دادگر رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران، دکتر ارجمند‌فر معاون دانشجویی و ائمه جماعات دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه واحد شهرری برگزار گردید.

در این جلسه دکتر ارجمند‌فر ضمن ابلاغ عذرخواهی دکتر فتحی ریاست واحد شهرری به دلیل عدم حضور در این مراسم به سبب جلسه ای که در سازمان داشتند، گفت: امیدواریم که میزبانی واحد شهرری بتواند در جهت ارتقاء ائمه جماعات قدم‌های موثری بردارد. بنده به فرمایشی از امام اکتفا می‌نمایم که می‌فرمایند: "وظیفه ائمه جماعات ایجاد امید در بین مردم است"، ما نیز به نوبه‌ی خود از آنجایی که با جوانان همدم هستیم انشاا.. بتوانیم این امید را در بین جوانان ترویج دهیم.

رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران هم بر مسئولیت سنگین دفاتر نهاد در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: اجرای این مسئولیت‌ها و انجام وظایف، بی اجر نمی‌ماند و خداوند متعال هم وعده فرموده است، هر کس دینش را یاری کند، خدای متعال هم او را یاری و نصرت می‌دهد و وعده الهی از آنِ کسانی است که همه چیز خود را در طَبَق اخلاص قرار می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین دادگر با اشاره بر وظیفه جدی نهادها در اجرای ابعاد اعتقادی، اخلاقی و ابعاد عملی در دانشگاه ها اظهار داشت: چهار محیط کلی همچون محیط خانواده، محیط تحصیلی، محیط شغلی و محیط رفاقتی می باشد که یک جوان با آن مواجه است و از آنجایی که محیط رفاقتی تنها محیطی است که بسیار تاثیرگذار است باید سرمایه‌گذاری ویژه‌ای داشته باشیم تا با اجرای مباحث اعتقادی و سلوک روحانیتی و طبیبانه بتوانیم در این زمینه قدم‌های موثری برداریم. نهادهای نمایندگی و دفاتر فرهنگ اسلامی و کارشناسان، هم‌سو با یکدیگر می‌توانند کمک بسیاری در این زمینه کنند زیرا روح جوانان یک روح صاف، بی‌آلایش و بسیار تاثیرپذیر است و با کمترین کمک‌ فکری و معرفتی که به طور درست ارائه شود، در راه صحیح قرار می‌گیرد.

در ادامه در این کارگاه دکتر صفاتاج به ارائه مباحث انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه پرداخت.


ارسال شده در توسط شهرری