سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری

         نشست شورای هم‌اندیشی استادان و  نخبگان واحد شهر ری  

            

 

نشست شورای هم‌اندیشی استادان با حضور دکتر کیانوش فتحی رئیس واحد شهر ری و حجت ‌الاسلام ‌و المسلمین دادگر و استادان عضو این شورا در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه برگزار گردید.

رییس واحد شهر ری ضمن عرض خیر مقدم به استادان و نخبگان شورای هم اندیشی واحد گفت: امیدواریم بستری ایجاد شود که از پتانسیل و توانایی‌های استادان عزیز استفاده گردد و تعامل بین اعضای هیات علمی قوی‌تر شود. باید با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و در راستای اهداف تعریف شده مطابق با قوانین و مقررات قدم‌های محکم‌تری در این شورا به جهت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی برداریم.

دکتر فتحی در ادامه اظهار داشت: بر ما واجب است از زحمات اساتید فرهیخته که  سرمایه های علمی و معنوی و پیشکسوتان فتح قله های رفیع علم و معرفتند به نحوی شایسته، تقدیر و تشکر نماییم.

در ادامه دکتر جعفری هرندی دبیر مرکز هم اندیشی اساتید واحد شهرری ضمن تشکر از همکاری های دکتر فتحی به جهت اهتمام در امر برگزاری کرسیهای آزاد اندیشی در این واحد به ارائه گزارشی از برنامه های این مرکز از بدو تاسیس تا کنون و تشریح برنامه های آتی پرداخت.

 همچنین  در این جلسه مسئول نهاد نمایندگی رهبری نیز با اشاره به اینکه در این شورا دو معاونت تعریف شده است. گفت: یکی از معاونت‌ها به نام معاونت هم‌اندیشی است که در واقع امور مربوط به هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی را برعهده دارد، دیگری معاونت راهبردی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین دادگر، با تاکید بر اینکه  بازنشستگی برای اصحاب اندیشه وجود ندارد گفت: باید همواره ارتباط علمی این اساتید فرهیخته و شاخص با واحد برقرار باشد، شایسته است  از این عزیزان  که سرمایه های ارزشمند این واحد دانشگاهی می باشند تجلیل به عمل آید

در پایان این نشست از استادان برگزیده و نخبگان این شورا تقدیر و قدر دانی به عمل آمد.  

هم چنین، با حضور دکتر فتحی، حجت الاسلام و المسلمین حاج‌آقا طالبی از بنیانگذاران واحد شهرری و حجت الاسلام والمسلمین دادگر، دفتر شورای هم اندیشی اساتید واحد شهرری رسما افتتاح گردید.


ارسال شده در توسط شهرری