سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری

 

دوازدهمین کارگاه جنگ نرم اساتید دانشگاه برگزار می  ‎شود

خبرگزاری فارس: دوازدهمین کارگاه آموزشی جنگ نرم، با حضور150 تن از اساتید دانشگاه‌های استان تهران برگزار می‌شود.

                                                                                             به‌گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با هدف ترویج فعالیت‌های

نظام‌یافته و هدفمند در جهت پیشگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از نقشه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران خصوصاً در حوزه فرهنگ و رسانه، کارگاه «جنگ نرم» با حضور اساتید دانشگاه‌های استان تهران برگزار می‌شود.

در این برنامه که از روز سه شنبه بیست و هشتم آذرماه به مدت سه روز اجرا خواهد شد، نکات مختلف آموزشی با محوریت جنگ‌نرم، جایگاه و ارزش رسانه و همچنین مسایل فرهنگی به صورت کارگاه آموزشی برای استفاده اساتید دانشگاه‌ها ارایه می‌شود.

مراسم افتتاحیه کارگاه فوق با سخنرانی حسن مرادی جانشین ریاست سازمان بسیج اساتید برگزار خواهد شد.

گفتنی است این کلاس‌ها به میزبانی دانشگاه آزاد واحد شهرری برگزار می‌شود.

 

به میزبانی واحد شهرری صورت گرفت

برگزاری دوازدهمین کارگاه جنگ نرم کشوری

خبرگزاری فارس: دوازدهمین کارگاه جنگ نرم کشوری به میزبانی واحد شهرری برگزار شد.

                   

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دوازدهمین کارگاه جنگ نرم کشوری به میزبانی واحد شهرری با حضور نائینی پژوهشگر جنگ نرم، مرادی جانشین سازمان بسیج اساتید کشور، ارجمندی جانشین تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید کشور، افشار سرپرست سازمان بسیج اساتید استان تهران، فتحی رئیس واحد شهرری، پهلوانی مسئول بسیج اساتید واحد شهرری، معاونان، مدیران و اساتید در سالن خوارزمی و دانشکده علوم پایه به مدت سه روز برگزار شد.

فتحی عنوان کرد: جنگ نرم در واقع جنگ روانی، تبلیغاتی، رسانه‌ای، سایبری، فرهنگی‌ ـ ‌‌اجتماعی و علمی است که استکبار در این حوزه، کشور ما و به‌‌ویژه قشر علمی و فرهنگی کشور را مورد هدف قرار داده است و این مسئولیت ما را به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم در محیط مقدس دانشگاه که تعلیم و تربیت قشر جوان و فرهیخته را برعهده داریم سنگین‌تر می‌کند.

گفتنی است، این دوره با حضور بیش از صد و پنجاه نفر از اساتید دانشگاه‌های استان تهران و تهران بزرگ برگزار شد.

این گزارش حاکی است، علاوه بر سخنرانی‌های جامع در سالن آمفی تئاتر خوارزمی واحد شهرری، همه روزه در کارگاه‌هایی با حضور اساتید پژوهشگر جنگ نرم در دانشکده علوم پایه نیز ادامه یافت و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری در حال انجام مراحل اداری برای ایجاد ساختمان مرکزی بسیج اساتید (پژوهشکده بسیج اساتید) استان تهران است و در آینده‌ای نزدیک با حمایت‌های فتحی ریاست واحد شهرری شاهد برگزاری دوره‌هایی پربارتر و غنی‌تر از پیش خواهیم بود.


ارسال شده در توسط شهرری